زیبایی را با ما تجربه کنید

  • 02126359877

دندانپزشکی زیبایی

دندانپزشکی زیبایی شاخه ای از دندانپزشکی است که با رفع نقایص مربوط به دندان ها، لثه ها، فک ها به تقویت زیبایی چهره فرد و تمرکز بر لبخند بیمار می پردازد.

دندانپزشکی زیبایی به منظور اصلاح و بهبود ظاهر دندان ها انجام می شود که شامل لمینت و کامپوزیت دندان می باشد . این اصلاح و بهبود ظاهر دندان ها شامل رنگ دندان ها، شکل و فرم دندان ها یا فرم روابط فکی می باشد .

بعضی ها ایمپلنت را هم جزئی از خدمات زیبایی دندان می دانند که جایگزین دندان از دست رفته می شود که هم یک روش برای اصلاح زیبایی دندان و هم یک روش درمان برای بیمار است .

انتخاب کیس مناسب جهت انجام درمان زیبایی یکی از مهمترین موارد در این رشته می باشد زیرا که با توجه به خواست بیمار و همینطور شرایط جامعه انجام دادن کار زیبایی قطعا به صلاح بیمار نمی باشد و دندانپزشک باید درمان مناسب بیمار صرف نظر از خواست بیمار را به او پیشنهاد دهد و سعی در متقاعد کردن بیمار داشته باشد .

درمان مناسب خیلی از بیماران که به دندانپزشکی برای امور زیبایی مراجعه می کنند درمان های ارتودنسی می باشد ولی با توجه به فضای مجازی و عکس هایی که بیمار می بیند اصرار به انجام کار زیبایی روی دندان هایی که به شدت به هم ریخته است دارد که این امر وظیفه دندانپزشک است که با توضیح کافی بیمار را به سمت درمان مناسب تر سوق دهد .

اشتراک گذاری :

دیدگاه خود را بنویسید

اینستاگرام

به روزترین مطالب دندانپزشکی

ساعت کاری مطب

روزهای زوج 10:00 تا 20:00

تهران سعادت آباد

میدان کتاب، بلوار فرحزادی، بعد از اریکه ایرانیان، نبش کوچه ایرانی (بانک سرمایه)، ساختمان مروارید، پلاک52، طبقه سوم

گرفتن وقت اینترنتی

[email protected]