زیبایی را با ما تجربه کنید

  • 02126359877

روکش زیر کونیا

روکش زیرکونیا
دسته ی جدیدی از روکش ها هستند که دارای خصوصیات منحصر به فردی هستند. این روکش ها از زیرکونیوم ساخته شده که مخصوصا در افرادی که نسبت به فلزات آلرژی دارند بسیر مناسب است. روکش های زیرکونیا دارای مقاومت و استحکام بسیار بالایی هستند و همینطور از زیبایی بسیار بالایی برخوردار هستند. این نوع روکش ها با دندان های طبیعی فرد بیشترین هماهنگی و تطابق رنگی را دارند. روکش های زیرکونیا دارای قیمت بالایی نسبت به روکش های دیگر هستند ولی دارای استحکام و زیبایی بالاتری نیز می باشند.

 

 

 

 

روکش های زیرکونیا به خصوص برای افرادی که نسبت به سرما و گرما دندان های حساسی دارند بسیار مناسب است زیرا این نوع روکش عایق بوده و از انتقال حرارت جلوگیری می کنند. همچنین برای افرادی که به آلیاژهای فلزی روکش حساسیت دارند نیز گزینه مناسبی است.
روکش دندانی باعث زیبایی، استحکام و مانع شکستگس دندان می شود. سهولت استفاده از روکش های زیرکونیا جهت قرار گیری روی دندان از نکات مثبت این روکش ها است. درخشندگی و زیبایی زیرکونیا فوق العاده است ولی میزان هزینه و قیمت روکش زیرکونیا جهت درمان بالاتر است. در این نوع روکش ها احتمال ایجاد التهاب اثه کمتر است. زیرکونیا ماده ای بی اثر از لحاظ شیمیایی محسوب می شود و واکنش شیمیایی ندارد بنابراین دچار سایش نشده و استحکام و پایداری بالایی دارد که در صورت ساخت صحیح، استحکام آن ها تا بیش از ۵۰ سال است. این نوع روکش ها در ساخت انواع بریج نیز قابل استفاده است.

 

 

ویژگی منحصر به فرد زیرکونیا عدم ایجاد بوی بد در دهان است این نوع روکش ها ضد اسیدی می باشد.
مزیت های روکش زیرکونیا:
مقاومت فشاری ۱۰۰۰ تا ۱۲۰۰ مگاپاسگال که این مقاومت بسیار بالاتر از فلزات است
خاصیت عایق بودن و عدم انتقال حرارت
درخشندگی و زیبایی بسیار بالا
عدم ایجاد سایش در دندان های مجاور
هماهنگی بسیار زیاد با رنگ دندان
عدم آسیب به بافت لثه و عدم ایجاد حساسیت لثه
نیاز به حداقل تراش نسبت به روکش های دیگر
دقت بالای روش ساخت روکش دندان باعث طبیعی تر شدن دندانها می شود. فیت شدن و قرارگیری مناسب روکش بر روی دندان باعث کاهش خطر پوسیدگی های احتمالی بعدی میشود
این نوع روکش ها نیز مانند سایر روکش ها پس از قرار گیری روی دندان نیاز به رعایت بهداشت دارد و باید بهداشت دهان و دندان به خوبی رعایت شود. زیرکونیا مقاومت سایشی بالایی دارد و به مرور زمان دچار سایش نمی شود. این نوع روکش ها هیچ تغییر رنگی در لثه ایجاد نمی کند.
متفاوت بودن روکش دندان ها از لحاظ کیفیت و جنس انتخابی باعث تفاوت قیمت انواع روکش شده. قیمت بالاتر روکش دندان ناشی از جنس بهتر که در نهایت باعث پایداری و دوام بیشتر روکش می شود است.
نوع زیرکونیا جز بهترین نوع روکش های دندانی محسوب می شود.
برای دریافت هزینه خدمات انواع روکش ها می توانید با شماره های مطب با ما در ارتباط باشید

اینستاگرام

به روزترین مطالب دندانپزشکی

ساعت کاری مطب

روزهای زوج 10:00 تا 20:00

تهران سعادت آباد

میدان کتاب، بلوار فرحزادی، بعد از اریکه ایرانیان، نبش کوچه ایرانی (بانک سرمایه)، ساختمان مروارید، پلاک52، طبقه سوم

گرفتن وقت اینترنتی

[email protected]